20080508

Det är nu 20 dagar kvar tills Bob Dylankonserten. Jag är i extas.

None


Hej. 
Torsdag idag, om ni nu missat det. Årets varmaste dag? Kan det ha varit det?
Hur som helst så kändes det som det. Just nu sitter jag här med solfrossa och huttrar tänder. Mina ben känns som glödande kol. Gick nämligen barbent idag. Tror och hoppas att de ha fått iallafall LIIIIIIIIITE färg. Isåfall har de gått från kritvita till gräddvita. 
Dagen har spenderats i skolan, såklart. Provet jag hade idag gick nog bra, det kändes så. Vågar nästan hoppas på ett Vg... fast man ska inte ropa hej...

Efter skolan gick jag hem och satte mig med den jävla uppsatsen. Sen gick jag ut med Casandra i solen, och nu sitter jag återigen framför den utredande uppsatsen. 
Jo, det är ett evighetsarbete. 

Sen har man bara hemtentan också. Phew, tur att skolan snart är slut, annars hade jag inte vetat vart jag skulle tagit vägen. 

Dags att sova nu tror jag, sängen kallar på mig. 
vi hörs imorgon.
-pussar, A

 

Postat av: Linnea

20 dagar bara! Det är ingenting! :D

Vad bra att du har börjat blogga igen, du får inte sluta. Vad ska jag då läsa på datakunskapen?!

2008-05-09 @ 02:09:44
wwwhttp://coffeerings.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0