252

Hej bloggen.
Idag måste jag skryta lite. Har varit ovanligt flitig. För att vara mig då, alltså.Har pluggat jätte mycket tycker jag, och nu unnar jag mig själv lite kvalitétstid med bloggen. Myspys.

Är fortfarande upprörd över det där med snön. Det är ju trots allt mars månad, och inte fan ska det vara snö då. Nej det ska det verkligen inte.
Skolan var ju ganska chill idag. Diskution om EU med en halvt flummig australienare. Ändå najs ju, och ännu mera najs är att vi får sovmorron imorron. Jesus, varje minut är guld värd på morgonen. Framförallt i mitt stressade lilla liv.

För nån timme sen, när min syster precis var på väg att gå och lägga sig, kom hon på att hon var tvungen att börja snacka blommor och bin och lite sånt. Jag blir obekväm direkt. Även om jag sitter i rummet brevid och bara lyssnar. Jag citerar:
- Mamma, varför får man hår på "den där" när man blir stor?
Mamma: lite lätt obekväm och stressad- Kan vi ta det en annan gång?
Pappa, ännu mera obekväm av situationen.
- Nej mamma jag vill veta nu! Kommer jag också få det?
Mamma: -Ja,Elsa, alla får det.
Vid det här laget är pappas panna hyfsat jätte glansig.
- Mamma vilken färg kommer det vara? precis som mitt hår på huvet, jätteblont?
Pappa har nu lämnat rummet....
Mamma:- Nu går vi och lägger oss!!!!!
-Men mammaaaaaaaaaaaaaaaa. Ohr okej då!

Shit alltså, jag blev bajsnödig av den där lilla koversationen. Hur fan ska det sluta när jag får egna barn?
Jag fruktar den tid då de börjar undra hur barn blir till. Herregud, jag lär svimma.
Nu är det CSI på dumburken och jag ska fästa blicken på annat håll. Hoppas ni haft en bra kväll.

image15
Den sötaste på jorden

(aa det var inte hon som stog för dagens bajsnödighet, tack gode gud)

Postat av: sandri

hahaha gollånge=)

2008-03-06 @ 22:30:02
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0