274

Det regnar idag igen känns det som. Jag gillar inte regn, inte när jag vet att jag måste ut i det. Det kan vara mysigt ibland. Nu är vi inne på 4:e regndagen, och jag tycker att det börjar räcka nu.

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det faktiskt min pappas födelsedag. Jag vette sjutton hur många år, tror det var 43. Och snälla, alla ni random peoples ni behöver inte kommentera "grattis" osv. Vad svarar man liksom på en sån sak? Ja, min pappa hälsar och tackar? Eller: ja det ska jag framföra. Helt ärligt så skiter han nog fullständigt i om nån okänd tonåring önskar honom grattis. Med det ville jag bara säga att ni kan kommentera nåt åt mig istället, för jag tycker sånt är kul. Kommentarer alltså.

Igår var det fredag och skolan var chillidill. Eller visstfan, det var den icke. Matte/datakunskapsläraren kom på den briljanta idén att vi skulle slå ihop matte och datakunskapen, och ha tre timmar matte istället.
Man gör inte så dan innan lovet, en fredagmorron klockan 08.30. Om man inte är ondskan personifierad vill säga. Men  det är han nog ändå så.

Igårkväll, hmmm jag kommer inte ihåg så mycket. Jag mådde ganska dåligt, ont i huvudet och så... Juste, jag gick och la mig efter maten, vid halvåtta rycket. Vaknade sådär vid halvåtta rycket imorse och gick med möda upp och sjöng för pappsen, sen fixade jag bullar till honom sen gick jag och la mig igen. Och sov fram tills nu. Om jag har räknat rätt, så har jag sovit ungefär 15-16 timmar inatt. Snacka om att jag måste ha legat back i sömntimmar innan alltså...

nej, nu står det en liten gubbe innanför pannbenet och säger att jag ska städa på rummet, så jag får väl ta och göra det. Det ser ju trots allt ut som ett jävla slagfält/sopcontainer.

ha en bra dag allihopa.

love♥
image30

Postat av: Bashkim Dudus

Tre timmar matematik var nog Tommys sämsta idé genom tiderna!

2008-03-16 @ 23:16:26
wwwhttp://bdudus.blogspot.com

hhh

you

www

letters

RSS 2.0