263

Underbar dag idag. inte.
Har noll lust för bloggen just nu. På kasst humör dessutom.
Funderar lite på allt plugg, och blir på ännu sämre humör.
På gång är nu: franska prov, examination på malmö högskola, engelska tal, nationella i engelska, skriva krönika, osv osv.

Ni vet den där paralellen, lärare=sadister. den stämmer totalt.

Och ja, nu är det bestämt. Jag tänker trotsa mina päron. Jag tänker dra till Danmark vid tillfälle. Ett tillfälle då det inte ekar i plånboken. När den är fet och saftig och tusenlapparna (;läs tjugolapparna) väller ut från kanterna ska jag dra dit och pierca ögonbrynet. Hooho. Shit. Jag kommer bli avlivad när jag visar mig hemma. Jisses alltså. Jag kommer avrättas, i köket, på halal-vis eller nåt. Brr vågar inte tänka tanken ens.
Men det är värt det, hahah. Ska bara säkra lite pengar först. För studiebidraget lär inte komma in på mitt konto längre.

men ja, detta är en hemlis, så schhh. berätta inte för mamma. inte pappa helller för den delen.

kärlek♥

image24

Postat av: Anonym

rolig blogg du har, skriver klockrent ;)

2008-03-10 @ 19:53:29
wwwhttp://incomparable.tjejsajten.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0