257

hej
hemmakväll, sjuk, baksmälla, melodifestivalen, ångest, kan det bli bättre?

Visst är det jobbigt när man mår dåligt, men inte kan sätta fingret på vad som är fel? Visst är det jobbigt när man helst av allt vill ut, men varken har ork eller pengar? Visst är melodifestivalen det sämsta som existerar bland nutida tvprogram?

jag skulle vilja få ut min ilska över melodifestivalen. det är det sämsta som någonsin visats på teve, någonsin. Sveriges misslyckade kändisar trängs för att få en plats i det bonnigaste och tantigaste program som någonsin producerats. där är två typ av kändisar, möjligen tre. det är powerballaderna av blinda lärare (har för mig att det var en sån förra året) och sen är det dansbandslåtarna med kicki danielsson, och sist, eurodisko låtarna med etype och säckpipor, och andra medeltidsinstrument. och sen är det carola. hon är i en egen klass. våran allas wejlande carola, alla gamlingars favorit. jag blir så deprimerad av melodifestivalen.
de senaste gångerna har jag lyckats vara på annat håll under tiden. idag misslyckades jag stort. satte mig ner och gav skiten ett ärligt försök. men jag blir verkligen psykist dålig av sånna jippon. nu mår jag ännu sämre än innan. great!

så nu sitter jag här på rummet och lyssnar på partJag vill festa!ymusik (sorgligt nog) och dricker te med honung. lovade att göra te till syrran också, och generös som man är så är det klart ma fixar det. hon sitter mitt emot mig. jag tog en kopp, stor som en jävla kastull. hon fick en glöggmugg.

asch, man kan inte vara generös alltid

nu ska jag deppa vidare. jag mår skit.


image18


hhh

you

www

letters

RSS 2.0