239

God morgon.
Jag hade egentligen planerat ett långt och bra inlägg nu, men min lust har försvunnit. Tråkigt. Just nu känner jag att nervositeten börjar smyga sig på. Inte den märkbara nervositeten som gör att man skakar och hjärtat slår i 170. Bara en undermedveten nervositet. Just nu är jag sjukt lättirriterad. Min bror skriker, och jag vill bara gå ner och vråla honom i huvet att han ska knipa käft. Det finns inget pålägg jag kan äta heller. Ohr! -.-' Det värsta är att jag måste hålla band på mig själv för att inte gå ner och få ett mega-bigsize utbrott på honom. Han är 1 år. Och har klämt fingrarna i en dörr. Glömde jag föresten att säga att jag ska tävla idag och imorron, och därav den undermedvetna nervositeten.
Jag börja undra seriöst om solen har gått i pension. Han är ju aldrig här längre! Bara massa gråa moln som släpper ner stora tunga iskalla regndroppar. Visst, regn i all ära. Det är myspys om man är inomhus och har det varmt och skönt. Men inte om man tvingas vara ute och hålla på. Varför kan inte bara solen masa sig ner hit till skåne och malmö och lysa lite. Och ge oss deppiga, stressiga malmö-bor lite energi och värme. Just nu är det kallt som attan, och jag undrar om jag inte ska ta och gå ut och spreja ett par 100 flaskor hårsprej över mitt hus. Kankse blir ett ozon-hål så det iallafall blir liiiiiiiite varmare när strålarna tittar fram nångång i augusti, lagom till skolstarten.
Appropå det. Förstår ni att det bara är 63 dagar kvar innan jag slutar 1:an. Ni måste erkänna att det är sjukt läskigt. Varför går det så fort? Jag hinner ju knappt med själv.
Och livet då, vad är meningen med det? Är det bara meningen att man ska födas, sen tillbringa sina 20 första år med att gå och slava i lärare och fröknars våld. Efter det ska man själv föda en såndär knatte som i sin tur ska slava i andra fröknar och lärares våld. Som i sin tur ska föda en annan liten knattte och ja.... Ni fattar.
Jag vill inte att mitt liv ska vara så. Jag vill göra nåt speciellt, ta vara på den tiden man har fått. För som sagt så är jag inte säker på nåt "andra liv" eller så.
Jag hade iallafall tänkt att börja lite smått. Skriva upp "att-göra" listor. och INTE listor som handlar om alla ens tusenmiljonermiljarders läxor och stuff. Nej roliga, spännande saker. Har ni några förslag?'
Nu är det nog ändå snart dags för mig att aktivera mig lite, och dra mig ur sängen. Konstigt att den alltid är perfekt mjuk och perfekt temperatur när man måste lämna den. Nej, jag tror att jag måste ligga och känna efter en stund. :)
Dagens fråga: (som jag hoppas att ni svarar på, ALLA som läser detta.)
-Hur gammal är du som läser min blogg?

Postat av: Izabizzle.

Well duh, du vet nog hr gammal jag är :D

2008-03-01 @ 12:04:53
Postat av: Anonym

38 år

2008-03-01 @ 16:05:55
Postat av: sandri

15 haha=)

2008-03-01 @ 21:05:14
wwwhttp://kiisch.blogg.se
Postat av: sandri

och förresten: glöm inte att choklad (nu snackar vi mörk choklad) har samma inverkan på humöret som solsken. antagligen...

2008-03-01 @ 21:06:05
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0