Våffeldagen

Hej!
Det är våffeldagen idag va? Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag det. Har iallafall blivit påmind om frasiga gyllenbruna våfflor nu hela dagen. Och vad jag också påminns om är hur jag i höstas pajjade vårat perfekta våffeljärn.  Så idag har jag suttit här och dreglat över bilder i tidningar... Ringde mamma och beklagade mig, och tyckte gott att hon kunde springa ut i snöyran och fixa ett. För ja, det snöade faktiskt idag. Oh gud så sur jag blir. 
Mamma kom hem och flinade lite... jag frågade: vad blev det för våffeljärn? ett sånt dubbel? 
Mamma svarade: Nej jag köpte en potta till Elias, jag kunde inte motstå, den var så fin. En potta som ser ut som en racerbil, är den inte fin Amanda?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa osv osv osv. Hur fan, kan hon, köpa, en potta... ISTÄLLET FÖR ETT VÅFFELJÄRN???
Are we suposed to grädda våfflor in a potta???? Va fan!? Jag var ju så jäklarns sugen på våfflor. 

Jag bölade i en halvtimme, tills mamma gick med på att sticka iväg och köpa ett. 
Nu har jag fått mina jävla våfflor och jag orkar inte gå och lägga mig. Suck, alla dessa i-landsproblem....
Dessutom vill jag nog ändå ha en liten gulleplutt/baby/snutte/älskling/kille/pojkvän/soulmate ja kalla det va fan ni vill. 
men jag tror ändå att jag vill det. kanske.  okej, nu ska man bara hitta en också. det kommer säkert ta hela livet.

godnatt!
image6
kärlek♥


Postat av: sandri

va kan gå ut på jakt tillsammans.

2008-03-26 @ 20:08:59
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0