250

Ja då var jag här igen då. Har inget intressant att berätta, förutom att jag idag har solat solarium för första gången. Woa!
Vi lurade systemet, iza o jag, genom att sola tillsammans. På så vis tjänade vi pengar. Jag vet inte hur mycket. Kanske ett par kronor. Shit jag är verkligen snålast på jorden!!! (Eller bara galen över att Mr. sunshine inte hälsar på)
Förutom idag då, när jag ändå låg i solariet. Då passar man på och tittar fram. Suck, jag blir så trött.

Imorgon bär det av till Malmö Högskola för att diskutera med ett gäng vilsna utbytesstudenter. Vad vi ska snacka om, har jag inte en susning om. Jag tror det hette EU. Mörda mig... och låt mig uppstå fredagen innan påsklovet. För då är det jag som röjer dansgolvet på chokladfabriken. Utan tvekan, klappat och klart. Men först ska rävgift och biljetter införskaffas. Hell yes, det ska bli kul och jag har festabstinens. För det var ju faktiskt 3 veckor sen jag festade sist. Känn ironin.

Nu ska jag försöka sätta mig ner med lite plugg. Eximination imorron, Franska prov på torsdag, argumenterande tal på fredag, historia prov på måndag. Ah men det är underbart.

Fullkomligt. Ljuvligt. Fantastiskt. Oemotståndligt. Himmelskt.

Panik.


hhh

you

www

letters

RSS 2.0