279

en sån här solig dag skulle jag helst bara vilja gå ut och gå på stan, med vita wayfarers och klänning. det hade varit perfekt, fulländat.
Men att gå på stan utan pengar är som att äta kanelbullar utan kanel. Så jag får snällt spara ihop till lite pengar och vänta tills den 30:e när studiebidraget kommer. Och visst fan, jag sparar ju till en kamera. Då måste jag lämna ifrån mig halva bidraget ju. Orka.
När jag blir stor ska jag bli rik. (läs; gifta mig med en rik man)
sen ska jag shoppa satan tills jag dör, och sen skänka allt till välgörenhet.
Ja, det låter bra. Nu är det dags för frukost, och sen ska jag sitta och bita på naglarna och hoppa trettioett fram tills 12 rycker, då jag får reda på om jag och Sofia fått det där efterlängtade jobbet. HoppasHoppasHoppas.
Om inte, kommer jag strejka från bloggen och sitta och storböla på dass.
love♥
image37


hhh

you

www

letters

RSS 2.0