241

Hej.
Jag blir rätt trött på min bror. Ganska mycket trött på honom blir jag. Om jag är klumpig, så är han 10 gånger klumpigare. Och ja, det är faktktiskt möjligt att vara klumpigare än mig Sandri! Just nu i denna stund, har han som jag skrev i ett tidigare inlägg oranget nagellack på armarna, och sen har han hoppat in i en sängkant så han har ett blått horn i pannan. Dessutom har klantarslet precis haft vattenkoppor och har sår på hela kroppen. (jag vågar knappt röra honom... BLÖRK). Nu ser han ut som om vi förgiftat honom, gett honom en och annan lavett samt huggit honom i pannan med en yxa, alternativt mina skridskor.
Jag undrar hur länge det tar innan socialen knackar på dörren.
image8
love♥

Postat av: sandri

haha naaw, det ligger nog i familjen

2008-03-02 @ 23:37:42
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0