272

hej.
tänkte att jag skulle skriva nåt kul, men det blir aldrig bra när man ska göra till sig.

tänkte på min bror innan, han är snart två. Han kan inte säga ett skit. Eller jo, men allt låter typ samma, och helt grötigt. Nästan som danska. Han har liksom ett samlingsnamn för allt. Typ:
- Maaaammma!!!!!
- Nej Elias, det är är pappa.
- Maaammmaaa!!!!
- Nej Elias, det där är en kniv.
- Maaaammmaaaa!!
- Nej Elias, det är inte mamma, det är en gammal gubbe.

och så där håller det på, tills slumpen är på hans sida och han faktiskt pekar på mamma... va fan, när jag va som honom hade jag redan läst ut bibeln på latin ju! nästan iallafall. men jag visste iallafall skillnad på mamma och en stol.

han är körd.

nu är det nog dags att dra sig tillbaka snart. men gaaaaaaaaaaaah imoorron är det ju LOOV LOOV LOOOV!!!
känner på mig att det blir en toppen-dag imorrn. Hoppas det blir det.

chansen är en på miljonen,

kommer du imorron Izabell? miss you like hell

Postat av: Bashkim Dudus

Gullig bror :D

2008-03-14 @ 11:57:14
wwwhttp://bdudus.blogspot.com

hhh

you

www

letters

RSS 2.0