244

Tyck synd om mig. Jag är megaförkyld och hela paketet. Ligger i soffan och gnäller. Mamma har fixat hem doping.
Jag är tablettmissbrukare förtillfället.
3 vitlöksolja-kapslar, 1 omega-3 kapsel, 3 järntabletter, ett glas enchinagard eller vad tusan det heter.
Och..........
Just nu sitter jag här och förbereder mig på det sista testet. Mixat rått ägg och apelsinjuice. Det ska tydligen vara HUUUUUUUUUUR bra som helst. Jag spyr av bara lukten av rått ägg. (det är nu ni ska känna er glada att ni är friska)
-Amen amanda! Det blir ju bara som äggtoddy ungefär!
Ja, men om man nu inte gillar äggtoddy heller då?!
Hur som helst. Dagen har inte levererat mycket, jag gick upp för ungefär en timme sedan... Dock lite nöjd, för med vetskapen av att mina kära vänner då satt och väntade ut engelskalektionen. Feel sorry for you guys.
Nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska skriva. Kommer jag på nåt så uppdaterar jag väl igen antar jag
Pussis
/amanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0