284

Dagens mående: Baksmälla till tusen
Dagens humör: Grinig trött och tjurig
Dagens klädsel: Tjocktröja och strumpbyxor
Dagens frilla: Gårdagens frilla
Dagens planer: NOLL
Dagens känsla: lite lätt törstig
Dagens idiot: En bananplockare som slog mig igår. (tekninskt sett idag)
Jahapp. jag mår ju prima idag. Verkligen.
Jag pallar inte skriva nått vettigt, har ingen lust. Men idag ska jag bara glida runt i minna återfunna tjocka tights och hoodtröja. Funderar på att sy om en kjol. Kanske kanske.
det blir bra.
love♥
image38
genom det här klippet vill jag bara uppmärksamma Mona.
Hon är lysande.
Jahapp, nu börjar våldtäckten.

Postat av: Pernillaaaa

Fyyy faraoo! hon va ju helt sjukt rolig haha :D

2008-03-18 @ 19:21:30
Postat av: Bashkim Dudus

Va, var det någon som slog dig igår ?:O:O
Jävla idioter som var där inne ^^

2008-03-19 @ 02:35:40
wwwhttp://bdudus.blogspot.com
Postat av: hannah

jag hälsade på sissela kyle i onsdags när jag var på fjällgården

2008-03-28 @ 22:24:02

hhh

you

www

letters

RSS 2.0