287

För det verkar nästan så. Idag vaknade jag upp med värsta feta förkylningen, kunde knappt andas. Och benet strejkar fortfarande, det känns som nån kapat vad-muskeln..  Jaja, tänker jag, det går väl över. Väl uppe trampar jag på ett häftstift och hoppar till, vilket leder till att jag sträcker mitt redan fuckade ben ännu mer. Nu hoppar jag på ett ben.
Dessutom skulle jag göra rent min spegel med sån spegelrengöringsmedel i sprutflaska. Jag glömde SÅKLART att kolla vart öppningen var och sprutar " Spegel-puts" i vänstra ögat. Jag har gråtit konstant i en halvtimme nu. Mamma trodde jag var ledsen och började med psykologsnack.
suck, vad har jag gjort för att förtjäna allt detta skit. juste jag har fått utslag på armen också.
det kliar satan. ser ut som flugsvamp på armen. röd och prickig. FINT!!!!
:@
kärlek♥

Postat av: Oscar

Måste säga att när jag läste detta skratta jag som satan av skadeglädje, men stackars dig? xD

2008-03-19 @ 21:51:31
wwwhttp://www.schizobarn.blogg.se
Postat av: sandri

hahah hur fan lyckas du?

2008-03-22 @ 20:52:26
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0