251

Asch, om ni inte har fattat det så har de andra rubrikerna varit låttexter.. Bara så ni vet.
Ni vet att det är mars nu va? Den 4:e mars... Vårmånad och så...
Vet ni vad fan som pågår utanför mitt fönster???
Snö.
Kall, blöt, äcklig, slaskig snö. I mars.
Var fan va snön i julas? Som bortblåst. Putsväck. Nada. Ingen snö så långt ögat kunde nå... Men nu, nu passar det att lägga sig som ett vitt täcke. Och jag som precis dratt fram bikinin. :(
Jag skiter på mig snart alltså.
Just nu sitter jag och kommer på tusentals anledningar till varför jag inte ska fortsätta på Samhällsskitet. Jag förstår ju ingenting!!! Och på måndag har jag historiaprov. och på torsdag är det franskaprov. Jag funderar på att gå i ide. Och vakna på fredagkväll. Och gå och lägga mig igen på söndag. Och vakna på fredagen innan lovet. Ja det hade varit bra. Mm.

Ja, jag funderar starkt på det...

Nu ska jag iallafall gå i provisoriskt ide.

Fan jag hatar skolan. Funderar på att bränna ner mikael elias till grunden. Oh ja. Det hade varit trevligt.

Fan vad jag "funderar-på" en masssa... Orka.
nattti /amanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0