255

Hej igen. Kunde inte slita mig från datorn riktigt än. Jag måste bara säga en grej till.
Ni vet ju att jag sover i sidenkallingar. Om ni inte visste så vet ni nu. Ett par mörkgröna/svarta sidenkallingar med Bart's skelett på. Skellettet åker typ skateboard eller nåt, har inte lyckats klura ut riktigt. Det står " Im bad to the bone" på. Det stämmer läskigt mycket. För jag är den ondaste människa jag känner. Verkligen, jag är så himla ond. Jag börjar bli rädd för mg själv nästan. Haha
Iallafall edt jag ville komma till var att det är svårt att sova med sidenshorts. För man halkar runt så himla mycket. Jag brukar ligga sådär konstigt på sidan, men det går knappt, för hur man än gör så glider man tillbaka till lik-kiste-läget. ryggliggandes. Och det läget suger, det måste ni hålla med om. Så, då tänkte jag... Tänk om man hade haft sidenlakan. . . Och sidenkallingar, (med simpsons tryck på). Herrejävlar! Man hade fan glidit ur sängen, eller glidit ur brallorna, eller ja, ni fattar. Lite hemskt för min del, som har våningsäng. Det är inte riktigt den sängen man vill glida handlöst ner ur. Aoutch.

Nu har jag fått ur mig dagens reflektion och jag ska börja planera på en ny uppfinning. Super mega rutschbanan!  Sidenlakansklädda maddrasser som man får åka på med sidendräkter. Jävlar alltså. UF here I come!!!!

Natti natti
/amanda

Postat av: Mimmi

Sidenkalsonger är mys:) Har det rätt ofta under mjukisar då string inte är det bästa då. Varför jag svarar är för att jag har sidenlakan och typ påslakan i siden och sånt. Och det är inte så halkigt:P Svettigt på sommaren bara:)

2009-06-23 @ 18:55:38

hhh

you

www

letters

RSS 2.0