242

Blev väl lite halvt utmanad av Izabell. Jag ska tydligen skriva minst 5 sanningar om mig själv. Hepp, here we go.
Jag....
...är fruktansvärt mörkrädd och får panik om fötterna sticker ut från täcket när jag ska sova.
...måste sova med huvudet under täcket, vet inte varför.
...retar mig på ljud, typ hostningar, och hickningar osv. ibland blir jag så irriterad att jag måste koncentrera mig så att jag inte bryter samman.
...äter aldrig frukost, prioriterar att sova längre istället
...lägger ner 17-18 timmar på min träning varje vecka.
...jag blir skitarg på min mamma när jag är nervös, skäller ut henne för ingenting.
...jag hatar mitt tredjenamn, och tjurar över att mina föräldrar gav mig det.
där tog det stopp.
jag utmanar DIG att skriva minst 5 sanningar om dig själv på din blogg.
/a


hhh

you

www

letters

RSS 2.0