238

hej min mysiga bloggälskling.
jag har saknat dig litegrann under tiden jag inte skrivit. Idag är det fredag, och for once har jag inte suttit och deppat med transfetter (chips) och let's dance. Jag har spenderat kvällen med cassiecassie, hemma hos henne. Ute på hennes balle. Det var kallt som satan på ballen. Ballen är lika med balkong på izabellspråk. Fattade nada första gången hon använde det ordet. Juste! meningen var väl någonstans att izabell skulle dykt upp och joinat mig cassie och vattenpipan. Så blev ikke fallet, jag misstänker att hon däckat i maten eller nåt.
Idag fick jag mitt oranga nagellack som jag vann i en bloggtävling för nån vecka sen.. :D det är en såndär härligt god mumsig orange färg, som man nästan vill äta upp. Mina naglar är härligt apelsiniga nu...
När jag dock kom ut i köket innan idag möts jag av min bror som sitter på köksbordet. Mumsigt orange i hela ansiktet, härligt apelsinig om händerna och med högerhanden krampaktigt hållande i nagellackspenseln. Köksbordet är orange-glittrigt och brossan flinar upp sig.
Det är tur för dig att du är söt, brossan min. För annars hade du inte längre varit orange i huvet. Snarare blålila. Frågade mamma om jag fick ta ut ilskan på min syster istället. Konstigt nog svarade hon nej. Jag undrar varför.
Jaja, nu ska jag glatta runt på lakanet med mina simpsonskallingar. Sov sött mina vänner.
Och ta dig tid att posta ett svar på världens lättaste fråga. 1 minut av ert liv är inte mycket begärt. Hur mår du idag?

Postat av: sandri

jag mår typ prima eller nåt haha hur mår du??

2008-03-01 @ 09:44:26
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0