extas och pms går inte ihop, snart kommer hjärtinfarkten

Som jag sa innan, är jag på dåligt humör idag.

En riktig jävla pms-kossa. Det känns som alla bara har jobbat som slavar för att jävlas med mig. Typ luktar illa, gör jobbiga ljud ifrån sig, och bara allmänt jävlas. Uhh! Ge mig ett basebollträ, och en rånarluva, och halva malmö hade legat nerslagna.

iallafall. mitt i detta pmsande, så ringer Linnea. Typ helt uppspelt. Sjukt uppspelt. Hinner uppfatta ett par ord. 
-OMG!!!!!!! Bob Dylan......... kph.........Odense......biljetter på måndag......28e maj......

Någonstans under samtalet dör jag. För jag inser, att jag har en liten chans att träffa den bästa musikern i hela universum.  
Och ja, vi ska hänga på biljettsidan på måndagmorgon. Eller min pappa, som har bättre nerver än mig, har fått det uppdraget. Shit vad jag ska tvinga honom att öva hans snabbhet i att skriva in inloggningsuppgifter till den hemsidan. Han ska inte få en lugn stund.
Och jag gissar, att måndagen den 31 mars klockan 10.00 lär det sitta minst två tjejer, i varsin skola, som skiter, kissar och kräker ner sig av nervositet. Jag kommer inte vara kontaktbar den morgonen. Det kan jag lova.


dessutom tror jag bestämt att jag ska bli lite religös på söndagkväll. 

detta är vad man kallar extas.

jag älskar er.
/Amanda

Postat av: Linnea

OMG!! DIN PAPPA MÅSTE KLARA DET! VI SKA SE BOB DYLAN! AAAAAAAH :D :D :D

2008-03-28 @ 08:43:05
wwwhttp://coffee-rings.blogspot.com

hhh

you

www

letters

RSS 2.0