254

Hej.
För två timmar sen bestämde jag mig för att blogga lite, och hade världens idé om vad jag skulle skriva. Jag gick och duschade istället, och blev precis klar... (ja jag duschade i två timmar)  och nu har jag inte en susning om vad jag ska skriva om.
Dagen har varit som alla andra dagar är. Inget utöver det vanliga. Veckan har väl också varit som vanligt...
Höjdpunkten var ju dock när izabell lyckades ramla med cyklen på malmös mest hårt traffikerade gata. Det var roligt att se.
Annars då, den här veckan har varit den segaste veckan på jag vet inte när. Ungefär lika seg som veckan innan ens födelsedag eller något.
Men hursomhelst. Imorgon är det fredag.
Aldrig förr har jag räknat ner timmarna som jag gör nu. Imorgon är det utgång som gäller. Trots min förkylning och hosta... Skitsamma, med lite rävgift lär jag må prima, och visst ska vi röja dansgolvet iza? Vi ska röja det så sjukt mycket.
Åhh jag får rysningar i hela kroppen... :D
Men men, dagen måste först avklaras, och på schemat står argumenterande tal. om vegetarism. Jag är för kött. Heja mej.
Jaja, nu ska jag gå och ställa in mp3 så att det sipprar ut bob dylan imorron vid 7 snåret.
Ha en underbar kväll.
AManda!

bjuder på en bild även idag.
image16
jag vill aldrig bli stor

Postat av: PINGLORNA

vi ska äga hela jävla golvet!

2008-03-06 @ 23:33:12

hhh

you

www

letters

RSS 2.0