285

Hej.
det blev ett till inlägg nu på kvällskvisten.
En jobbig äcklig och tråkig förkylning har invaderat mitt immunförsvar. Halsen har gett upp och näsan är täppt. Jag låter som nån målbrottsjävel.
OCh nåt skit har hänt med min vad. Jäavla fanskap. Det gör ont så man håller på att smälla av.
Jag haltar som om jag skitit på mig, och jag funderar på hur jag ska komma upp i sängen. Jag kommer få häva mig upp med armarna.
Fan undrar om jag dragit på mig värsta kyss-sjukan nu... typ halsfluss. skulle verkligen inte förvåna mig. Det fattas bara lite sjukdomar nu liksom. Det är ju trots allt hela två veckor sen sist.
Nu funderar jag på vad jag ska hitta på. Har tråkigt, och vill egentligen gå och lägga mig. men det orkar jag inte. jobbigt projekt förstårni!
avslutar detta inlägg med en liten bild..
kärlek♥
image1


hhh

you

www

letters

RSS 2.0