268

Nu har jag precis klämt en liter vanlijglass, på egen hand. Det tog, hmm, cirka 15 minuter sen var den glassen slut.
Och nu sitter jag har med fedeångest över beachen -08 och hela den biten. Och mitt löfte om det där med "sluta-äta-onyttigheter"...  fast jag vet att jag egentligen inte behöver oroa mig speciellt mycket. men ändå!
nu ska jag sova, och jag funderar starkt på att sjukskriva mig imorron. Har noll komma noll lust, ork och motivation. men ja, säg en dag man har det liksom.
love♥
image28

Postat av: Bashkim Dudus

Skolans fel att vi inte har någon motivation. Det är svårt att hitta det roliga i att plugga när skolan bara pressar en för mycket =/.

Sjukskriv dig och njut av åtminstone en skön morgon utan att behöva lyssna på Stefan(vilket är kul, men kan bli repetitivt).

2008-03-11 @ 22:53:00
wwwhttp://bdudus.blogspot.com

hhh

you

www

letters

RSS 2.0