260

Hej hej. du ljuva söndagseftermiddag.
Hur är läget där ute? Själv är det väl sådär. Min förkylning vägrar ge med sig. Trots att jag sedan länge försökt förklara att det räcker.
Dagen har gått åt att studera. Amerikanska frihetskriget hit, och franska revolutionen dit. Och Boston tea party hit, och självständighetsförklaringar dit. Blah! Baby, i don't care!
Vad ska jag mer skriva, hmm. Jag kämpar på med sparandet av min framtida systemkamera, och jag har kommit upp i den fantastiska summan 1029 kronor. Dock har jag lindat pappa och hans visa-kort lite om lillfingret och han har lovat att betala en smula. Känner jag honom rätt kommer han betala halva kalaset. Wihooo! :D

dagens bild, en osminkad sanning
image22
?love

Postat av: Jonna

fin bild:)

2008-03-09 @ 19:16:47
wwwhttp://JONNAat.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0