2008611

Hej.
Skriver från Casandras dator, har sovit hos henne inatt. As usual så får man ligga och glo upp i taket och vänta på att hon ska vakna. Jag känner ingen som är värre sömntuta än henne. Helt sjukt. Fast hon är vaken nu och bad mig uppdatera.

Igår var det skolavslutning, och jag sov hos Iza natten till igår. Kill Bill och jordgubbar och annat gott, och sen stress till skolan. Kränga pajer och kladdkakor :D gott gott.
Jag hatar när rektorn ska stå och snacka i tusen år om onödigt tjafs, men den här gången var det faktiskt ett riktigt kort tal, thank god. Sen skämde lärarna ut sig med en egenkomponerad sång om vår skola. Pinsamt.

PÅ kvällen vankades det fotbolls-em och insatt som jag är visste jag SÅKLART att det var Sverige som spelade. Mot vem hade jag ingen aning. Vi skulle till folkets park och kolla på matchen, men först var det färgning av mitt hår. Eller snarare exprimentering. Mitt hår är nu lila, för er som är nyfikna. Plommon, aubergine, ja kalla det vafan ni vill. Vet inte om jag tycker det är snyggt eller inte.. bild kommer väl såsmåning om.

Utanför parken raggade Johanna upp en påse öl i glasflaskor, och vi slog oss ner på en lekplats och började pimpla öl, vin och annat. Oj oj. Izabell och Johanna blev inte nådigt fulla, eller okej, jag var väl inte bättre själv.

När man börjar snorta skorpsmulor är det väl nått som inte stämmer kanske? Hursomhelst så var stämningen riktigt bra, och vi kom in i folkmassan lagom till de två målen. 2-0 till sverige, 2-0 till sverige, 2-0 till sverige, 2-0 till sverige, 2-0 till sverige. grekland suger bajs. Jag ser fram emot nästa match, samma tid, samma plats tjejer?




Postat av: iZABELL

KLARRRRTTTTT!Tack för en finfin kväll

2008-06-11 @ 14:25:56
Postat av: Johanna

Samma plats, samma goa sällskap. Inga skorpsmulor!

2008-06-11 @ 21:55:18
wwwhttp://johannafridawilma.bloggspace.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0