20080625

Hallå Hej. 
Sitter i köket med min vita skönhet och lyssnar på Bob Dylan. High Water. . . Kan det bli bättre? Tror inte det va? När han spelade den i Odense var det visserligen något helt annat. Men, ändå. Ändå...

Har precis laddat ner Kill Bill 1&2 och jag försöker komma på hur jag ska få över dom från datan till dvdskivor. Inte det lättaste. DVD+ DVD- DVD recordable osv. Jag blir ju helt confused. Något snille därute? 

har precis fått en lite smärre chock. Mamma berättade lite försiktigt om att jag ska vara barnvakt HELA nästa vecka. Jaha jaja? När har du frågat mig det??? I sömnen? När jag kollat på Dexter-säsongsavslutningen? När jag haft mp3 i öronen? Ja man undrar faktistk med min mamma. Suck. Jag vet iallafall vad jag ska göra nästa vecka. Gissar att reaktionen på mina systrar inte kommer vara den positivaste när jag säger det.... Men plånboken jublar iallafall. Nu vankas det taco-night. Puss på er min(a) läsare.

lite senare ska jag nog skriva en liten kärleksförklaring till en speciell person. vi hörs /A

Postat av: KÄS

Åh jag vill tillbaka till Odense nu. Det var så trevligt där. Det var så fint...

Nu är allt bara fult -.- men inte länge till

// S.K. Svinig Kvinna

2008-06-25 @ 22:25:15

hhh

you

www

letters

RSS 2.0