20080624


izabell: nu håller jag på och få ut päronen från min lägenhet imorgon, riktigt störigt. det är inte så jävla kul om dom är där

izabell: rape me

izabell: mamma kommer säkert säga helt störigt bara: Näää jag ska vara hemma.

izabell: vad gör du fizzle? du sitter och ler helt störigt.

amanda: jag skriver ner exakt vad vi säger.

izabell: VA?! ÅH nä vad har jag sagt? amen suck!

izabell: det känns som en spindel vid mitt ryggslutt.

amanda: ofta man säger ryggslutt* !?

izabell: ey ofta man säger mannen.

*izabell gör sliskiga slemmiga ljud*


izabell: AMEN SUCK!

izabell: amen lägg av! riktigt störig. amen jag orkar inte. jag har haft en tuff natt låt mig va för fanden!!!!! (danska)

amanda: RApe meee.

izabell: okej be ready to klökas.

*izabell klöks*

izabell: det var detta som inte var gott va? salmiak *spyljud* jag får gåshud på hela kroppen.

izabell: hallå är denna bra? lite kanske den smular isönder i mitt ansikte.

izabell: jizzlies. är denna bra? 

izabell: hallå om man såhär hade punkt brunutansolat en punkt på kroppen.. tror du man hade fått en sån fet fläck. man 
skulle göra det på nåt sjukt ställe. I naveln. tänk och alltid ha en sån skabbig fläck i naveln. 

izabell: amen sånt sär! ja iallafall så om man hade lagt brun utan sol i naveln. tror du det hade blivit sån brun äcklig där då?

izabell: jag vill va ett barn.


izabell: amen okej.

izabell: lite kanske.

izabell: ja skitsamma.om man hade varit ett barn. tänk när man var ett sånt barn och fick gunga i ett lakan. 

jag vet inte, jag har lite tråkigt bara. 





hhh

you

www

letters

RSS 2.0