20080623

Hej.
Idag känner jag lite för att skriva ett långt inlägg. Om vad vet jag inte riktigt ännu. Livet förtillfället flyter på, hyfsat. Fast just nu är jag inne i en svacka. 
Det finns vissa saker jag så gärna bara vill glömma och släppa. Saker jag hade kunnat göra vad som helst för att bara slippa bära runt på. Sånna saker som bara ligger långt bak i hjärnan och bara gnager. På ett sätt vill jag bara gå vidare, och släppa taget, klippa alla band. På ett annat sätt vill jag inte alls det. Vägrar inse, tänker inte sluta hoppas. Tänker sitta kvar och vänta på att det ska hända. Fast jag mycket väl vet att det inte alls kommer hända. Inte alls. Och hur fan ska jag kunna gå vidare och skjuta saker ifrån mig om jag vägrar inse? 

Det var nog det största misstaget i mitt liv. Aldrig mer igen ska jag göra om samma sak. Fast det kommer aldrig bli samma sak, någonsin. 
Det är fan som Izabell säger. Det går inte att glömma den som tog din oskuld.

det blev visst inte så långt. Oavsett vilket, jag behöver sova nu. 

-pyss

Postat av: Sophia

<3333

2008-06-23 @ 19:43:36
Postat av: Anonym

så sant så sant. Men sen säger jag oxå att killar är svin,och havet är fullt av fiskar.Finare, tuuuuusen gånger finare än han. Du förtjänar bättre, många gånger om. Det är en sjuk värld vi lever i. Håll ut, efter regn kommer solsken.

Det går inte att förändra det förgånga,det är misstagen vi lär oss av.

Vi fixar detta, du och jag min älskde vän, jag släpper dig aldrig.

2008-06-23 @ 20:34:45
Postat av: Linnea

Män ÄR svin. Det bara är så. Jag harverkligen fått det berkräftat gång på gång nu. Det är inte lönt att man bryr sig längre. För de ända män som är relationsmaterial är bögar.

Man vill också bara slå alla dessa kåta män som har typ IQ 10 såfort blodet rinner ner från deras huven för att ge styrka åt andra (köns)organ i kroppen. DJUR är vad dem är. Så varför inte börja bete oss likadant mot dem? Det ska jag fan göra! Jag slår vad om att de hade blivit förvirrade och fått ångest.

2008-06-23 @ 21:44:52
Postat av: Johan

Killar är inte svin, inte alla. motgångar gör en starkare, det skapar karaktär. det känns som tomma ord jag vet, men samtidigt måste man inse att livet inte är en pryd liten saga. utifrån det jag erfarat är vänner det bästa man kan ha, någon att luta sig mot och gråta ut. tro mig när jag säger att du förtjänar någon som behandlar dig rätt och älskar dig utan baktankar, den personen finns där ute. Leta inte utan låt honom hitta dig.

2008-06-25 @ 01:50:26

hhh

you

www

letters

RSS 2.0