20080623

jag är pissed off, män är svin, och allt suger kuk just nu.
 
men jag har iallafall raderat ALLA sms, och tagit bort hans msn. lite stolt är jag faktiskt. Nu ska vi gå vidare.

Postat av: Linnea

Det är emmaboda som gäller och nu är det vi som har makten! Det ska inte vara såhär längre, det är dags att män tänker "Kvinnor är svin". Riktigt sviniga ska vi bli! De ska allt få smaka på sin egen medicin. Oskulder hit och dit, de bryr sig inte. De bara härjar fram. Sex, sex, sex. Det är allt de vill ha. Men kan de hantera ifall vi också börjar tänka så? Kommer de då börja sakna vårt fina försiktiga mjuka sätt. Jag tror det. Så låt det bli så. Kanske det är vi som borde våldta så att män kan springa runt på natten och vara rädda. De förtjänar det iaf, det vet jag! Jag tänker iaf vänta med ett önska mig ett förhållande tills jag är sextio år och alla män omkring mig har tappat sexlusten. Då kanske deras hjärnor äntligen börjar fungera.

2008-06-23 @ 23:13:24
Postat av: Izabizzle to the fizzle with the kizzle feel the mizzle

Bra gjort! nu ska jag gå och ringa dig :D

2008-06-24 @ 13:20:54

hhh

you

www

letters

RSS 2.0