20080616

Well well. Idag är det måndag. Ingen måndagsångest inte, för jag har ingen koll på dagarna nuförtiden, inte tiden heller för den delen. Och allt bara flyter samman. Snart har det gått en vecka sen skolan slutade. Har till och med glömt vad jag har gjort. 

Imorgon är det rättegång, och jag ska vara där klockan 9.00 Kunde dom inte satt den liiiiiiitee liiiiiiite tiidigare. Typ klockan åtta istället. Jag vill ju så gärna gå upp tidigt ju :(

fast helst vill jag inte dit överhuvudtaget, för jag vill inte sitta mitt i mot den där sjuka äckliga utomjordingen igen. Brr fy fan. Hoppas jag får feta skadestånd som går rätt ner i min ekande ficka och tomma plånbok. :D

fast det är en viss charm med att vara pank. eller inte


Postat av: cassie

självklart är det charmigt att vara pank! :D

2008-06-16 @ 19:22:31

hhh

you

www

letters

RSS 2.0