20080613

Idag är det fredagen den 13e.
Idag har jag och Cassie haft provisorisk Champagnefrukost för hon går ut nian.
Idag har jag druckit kiwi-vin och frysta hallon till frukost. Frukansvärt äckligt
Idag har jag shottat ur en Loka likes Asia kork. 
Idag har jag druckit en gammal öl.
Idag har jag cyklat full.
Idag har jag gått på Cassies skolavslutning och sett alla gamla äckliga lärare.
Idag har jag inte hälsat på massa gamla äckliga lärare.
Idag har jag blivit stolt och kännt mig som en mamma när Cassie inte sänktes i matte.
Idag har Casandra fått VG i matte. (se ovan)
Idag har jag nästan somnat i ett provrum. HM på gustav närmare bestämt.
Idag har Casandra nästan somnat på en offentlig toalett.
Idag har jag fått en "gåvopåse" från Make-up store men det låg bara en katalog i.
Idag har vi ätit på Cosmopolitan. 
Idag har vi hoppat runt på stan. I kiwi-vin-rus.
Idag har jag provat en svart body och ett par cerisrosa cykelbyxor. Apfult.
Idag har jag köpt en brownie på 7-eleven för 11.50:- fast den egentligen kostade 15:-
Idag har jag varit och lämnat ett papper på tingsrätten
Idag har jag somnat utanför en kyrka på en parkbänk.
Idag har jag frusit, för att jag lämnade min tjocktröja hemma.
Idag har jag laddat ner två album från thepiratebay.org
Idag är det 4 dagar sen jag var i mitt rum en längre stund.

Jag har hunnit med mycket idag tycker jag. 


komiska små vittrafjortisar, ni är äckliga. fan cassie du slipper dom nu!


Postat av: Lillasyster

Så... Man kom inte fram och sa hej? =(

2008-06-14 @ 10:04:19

hhh

you

www

letters

RSS 2.0