20080604

Hej!!!!!!
Idag känner jag mig ändå ganska så glad! vet inte varför. bör nog inte spekulera så mycket heller.

Det är juni, student-tiden. Jag blir så avundsjuk när jag ser alla vitklädda människor med fina mössor på huvudet som springer runt med visselpipor och champagne med jordgubbar i. Jag vill också stå på en såndär jättestor lastbil och skrika halsen av mig och dansa runt till Eurodancer. 

Fast en liten del av mig vill inte alls ta studenten. För det känns som att då, då är man verkligen utkickad till vuxenlivet. Jag ser inte mig själv som en vuxen, och jag kan inte föreställa mig det heller. Jag är och vill förbli en förjävlig hormonstinn tonårstjej. Det hade varit alldeles perfa för mig.
Puss på er sötingar. 


För jag ska taaaaaaa studeeeeeeeenteeeeeen för jag ska taaaaaaaa studeeeeeeeenteeeeeeeeeeeeeeen! (om 2 år)
fyfan vad jag är bra.



hhh

you

www

letters

RSS 2.0