20080603

Hurra! Det är snart sent, så jag kan gå och lägga mig. Nedräkningen börjar varje morgon, alltid samma visa. 
" 13 timmar tills jag kan radera den här dagen..." " 7 timmar tills jag kan gå och lägga mig"... och så vidare. 


Idag vaknade jag klockan åtta. Skulle vara hos izabell någonstans runt 20 i nio snåret. Lite lätt hjärtinfarkt försökte jag få när jag såg klockan, men inte ens det funkade. Då är det illa. 
Idag var det en sån dag som jag bara ville slå ner den som uppfann tiden, skolan och vårat schema. Jag vill också slå ner den som konstruerat min cykel, för den går inte och pumpa och nu börjar det bli kritiskt med syre i stackars bakdäcket. Vinden kan köra upp nåt obehagligt i röven, för oavsett vart man ska så är den där och blåser upp ens lugg så man ser iqberfriad och barnslig ut. Utrota motvinden!

Annars har jag bara myst med cassie på hennes gård i bikini. Bättrat på brännan som egentligen inte alls behövs bättras på. 
nu kommer det lite dagens;

dagen har jag spenderat: utomhus
dagens godaste måltid: det jag varit sugen på i tusen år. havrefras och fil
dagens godaste dryck: vatten
dagens bästa låt: Columbus
dagens tv-programm: C-C-C- CSI!
dagens bäst genomförda uppgift: utnyttja "gratis- glass" på stortorget till max. ( 3 st )
dagens misslyckande: lämna sängen
dagens strumpor: inga
dagens klädsel i övrigt: blandat
dagens frisyr: kolasås
dagens smycken: jag är för bra för smycken
dagens smink: ingen bryr sig om vad jag säger, kan lika gärna svara teatersmink
dagens bästa: vetebullar + casandra + sol
dagens värsta: morgonkvisten
dagens favorit: Va?
dagens film: nä
dagens youtube-klipp: ?
dagens mest saknade minne: dagistiden
dagens framtidsdröm: backpacka i Asien


hhh

you

www

letters

RSS 2.0