porcelain monkey.

Det har hänt nåt sjukt med mig. Kommer snart till det, men först... Härmed tänker jag låta min blogg bli brutalt ärlig. Det kan medföra endel grova ord och en massa jävla hård sanning. Men vafan det är min blogg så. 

Iallafall, det har hänt nåt sjukt med mig. Jag är aldrig kåt längre!. Och jag känner mig extremt uttråkad av killar. Män är svin, så är det. Och det enda dom tänker på är hur dom snabbast får oss på rygg. Vill ni veta den kemiska förklaringen till det? Äsch jag vet inte den.. Men jag har typ kommit in i ett stadie i känslolivet eller vad fan man ska kalla det för, som jag verkligen känner mig assexuell och bara stör mig på alla mansfolk. Jag har absolut ingen lust att slösa tid och kärlek på en pojke just nu. Jag älskar mig själv och min familj. Och mina vänner. Sen räcker det. Och så älskar jag mat visserligen men. 

 Jag tror att kvinnor lätt hade kunnat överleva utan män, sålänge dom fick ha familj mat och vänner. Men att killar skulle överleva utan oss girls? Nja jag tror inte de va..

Jag börjar ana lite feministiska drag....? 

vilket skumt inlägg... 





orka att jag är så osammanhängande!






Postat av: Anonym

Om vi någon gång startar ett band så heter vi the chemical explanation. Jävligt fett. MEEEEEN annars håller jag med dig, jag känner mig också uttråkad av svinen. Men jag kan inte leva utan dem faaaaaaaaaaan

2008-07-23 @ 22:10:42
wwwhttp://coffeerings.blogg.se/
Postat av: johanna

amanda, du börjar låta som mig.



Inte bra! :P

2008-08-14 @ 02:55:17
wwwhttp://klokaknyttet.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0