20080713

Hej bloggen. 

Jag mådde lite bättre innan, men nu tror jag att ipren-tabletten börjar sluta verka. Känner mig frusen och skittrött.. 


Och mamma klagar på mig.. " Du är helt annorlunda nuförtiden amanda" 
Hon tjafsar om att jag tar avstånd från allt och alla och bara sover.. Att jag aldrig rör på mig... Att jag aldrig går ut på dagarna, bara på nätterna. Hon säger mer eller mindre att jag blivit tjock, och hon frågade seriöst om jag knarkade. "Ja man börjar bli lite orolig"... Gud vilken peppande mamma jag har. 
Jag kunde bara sitta och skratta henne rätt upp i huvudet. 

Fan, nu blev jag på dåligt humör. 


skithål!

Postat av: Lin... ehh jag mena The Devil of evil hell, master of humanity

skyll allt dåligt i livet på p-pillerna! det gör jag, och det funkar! btw du är bjuden på födelsedagskalas i min lägenhet (om inte mamma sätter käppar i hjulen förståss). Jag hatar egentligen att fylla år så det ska mer va en "chillkväll-som-man-faktiskt-får-bli-aspackad-på-utan-anledning" eller nåt..

2008-07-14 @ 01:03:01
Postat av: L

(..det är på söndag då, kalaset alltså)

2008-07-14 @ 01:05:24

hhh

you

www

letters

RSS 2.0