20080708

Just nu känner jag mig så levande. Helt glad och bubblig. Precis som en nyöppnad kall tuborg i glasflaska. Ni vet dom gröna glasflaskorna? Vattendropparna som rinner längs med flaskan droppar ner på min hand. Droppar ner displayen på min ipod. Fast det är lugnt, den har varit med om värre saker. 

Man kan också säga att jag känner mig som en väldigt glad låt som spelas på repeat. En svängig och dansig låt. Kanske Hitten, med Those Dancing days. Trots att låten spelats om och om igen ungefär 122098312545 gånger så är den fortfarande lika bra. Ja, så kan mitt humör faktiskt beskrivas...

Eller också så är jag som den mal som just nu studsar och hoppar vid min glödlampa. Den verkar också vara helt livlig. Inte alls trött. Eller också så har den panikångest och håller på att svettas ihjäl. Min lampa blir glödhet på noll sek. Fan, det var ingen bra beskrivning. 

nu ska jag fortsätta njuta av min hallonsmoothie. Pussar


hhh

you

www

letters

RSS 2.0