20080702(3)

Hejsan. 

Idag har jag shoppat. Terapishopping för mig som inte kom i väg till Roskilde:(

Det som har införskaffats är följande: 
- Jeanstightsen från BikBok som jag dregglat över i mina panka dagar
- En blommig sjal
- En jumpsuit. (byxdress) från Monki
- Två par extremt söta trosor
- Foundation
- Mascara
- Rouge
- Sminkborttagning
- Nya Venus Breeze (H) 
 Och lite annat smått och gott. 

Hade 1400:- när jag gick hemifrån. Har 500 kvar. 
Inte illa pinkat va? Eller också så var det jävligt illa pinkat. Jag har inte riktigt bestämt mig än.

 Nu ligger Sofia här i min säng och hostar. Ni vet hur jag är med folk som gör jobbiga upprepande ljud. Eller det vet ni kanske inte. Jag sliter av mig håret och får damputbrott. Vi kan ju säga såhär att jag är förvånad om hon vaknar upp UTAN blåmärken imorgon. Funderar dessutom på hur vi ska få plats i en säng som min halva skinka knappt får plats i. Antar att jag får inta min vanliga position när jag delar säng med någon. Fotändan. Fast då brukar folk dampa och sparka ner mig. Grejen är att om nån gör det i den här sängen ligger jag risigt till. Mellanrummet mellan väggen och sängen är typ 12,5 cm och jag lär säkert glida ner i springan på nåt jävla vänster och fastna. För det vore typiskt mig. Verkligen. Jag kommer bli chockad om jag vaknar I sängen. Och med Sofia som sängkamrat.... Ja, jag kommer få en hjärtinfarkt av chocken om jag inte ligger på golvet imorgonbitti. :( 

nu ska jag tydligen länka till hennes blogg för just nu sitter hon med en pistol mot min tinning och hotar mig. Funderar på att föreslå en ADHD utredning modell bigsize på henne för hennes föräldrar. :( visst fan länken.
www.ssophiia.blogg.se

/ vi hörs imorgon... förhoppningsvis


hhh

you

www

letters

RSS 2.0