20080701

Bråk med mamma igen. Om Roskilde... Du har lovat att passa dina syskon den här veckan. Du får hålla det du lovar. Och det säger hon nu?

Horan försöker hinta om andra festivaler, att Roskilde ändå är så stort och att mindre festivaler är mysigare. Som om att hon har varit på Roskilde. Fan ta den jävla fittan. 

Pappa mesar och föreslår endagarsbiljetter. -Kan du inte åka dit lördag-söndag? Mesar. Försöker kompromissa. Pussystyle.  Humöret kokar över på alla. Jag föreslår någon annan barnvakt. Pappa kör dubbelmoral-race. På mammas sida när mamma är med. På min sida när vi är ensamma. 

Jag hatar mina föräldrar ibland. Fan, hade dom tänkt att jag ska slösa bort 1 vecka på mina syskon som jag inte tycker om? Årets skämt.  Mamma kommer in på rummet hela tiden. Skiter i och knacka. Dundrar in som nått jävla 1000 kilos fetto. Börjar tjafsa om min attityd. Att jag minsann är en lat tonåring. Min reaktion är blixtsnabb. Så fort dörren slås upp. *stänga av hörseln* Ignorera. Hon får spel då. Vet inte vad hon ska göra. Inre panik, mållös. 1-0 Amanda. 


min mamma kan gå och knulla en gris. 


hhh

you

www

letters

RSS 2.0