114

Nooooooooo T_T ungefär så känner jag för skolstarten imorgon. Yeeeeeeeeeeeeey!!! så känner jag för dom superdupermega fina örhängena jag ska beställa. Back to the end of the lov. Jag orkar verkligen inte börja igen. Det känns som att loven bara blir kortare och kortare ju äldre man blir. Och vad har jag åstakommit på lovet då? Inte ett skit. Jo, bosatt mig i sängen och levt som värsta sömngångaren. Aldrig sovit så mycket. Och så har man ju varit sjuk också. Great great great! Och hur blev det med "detta-lovet-ska-vi-hitta-på-mycket kul-och-inte-slösa-bort-tiden-snacket"!? Det blev inte så mycket av det har jag en
känsla av. En väldigt stark känsla faktiskt. Idag blev jag tokig på syrran. Som jämt ska spela sin Ola Svensson skiva.
Så jag tog den och gömde den. Sa att hon skulle kunna få köpa loss den. 56 spänn. Noga uträknat efter vad som existerar i hennes spargris. Hon, som är van vid mej sa genast med skarp blick. -Amanda, jag vet hur du fungerar. Du kommer ta mina pengar och behålla skivan. DAMMIT!!! (damn it, inte dammigt) Hon har klurat ut mitt bästa trick ever. Crap, jag får köra på hederlighet. Och sno skivan när hon somnat.
Med tårar i ögonen bytte vi sak. Mina tårar va dock av glädje. Glädje över att få slippa höra SOS-låten.Glädje över att vara 56 riksdaler rikare.
Bara för et par timmar liksom.Funderar på att klistra för Repeat-knappen också.
Geeez, jag har verkligen makt över de små liven. Håller på och dressera brossan, så att han också ska bli a part of my slaves.
Jaja, nevermind. Det var allt för idag.
Tänkte lägga in bilden på mina beloved örhängen innan jag fortsätter med msn-trekanten med izabell och nina.
Puss på kinden :-*




hhh

you

www

letters

RSS 2.0