139

Jo, jag vet att det kanske verkar hjärtlöst och så att jag skämtar och håller på en dag som denna. Men, jag måste på något sätt gå vidare,
Så, jag tänkte roa er lite med lite pinsamheter som hänt mig. Skriver väl kanske en i veckan eller något, Trevlig läsning.

Denna incindent hände idag, iallafall. Jag var på toa, och satt på toastolen.med locket nerfällt.
Skulle smörja in mig med bodylotion. Dörren stog på glänt, och plötsligt såg jag två ögon.
Min systers. Hon frågade genom springan vad jag gjorde så svarade jag, lite skämtsamt
- Jag bajsar!!!! Varpå hon, utbrister, högt och ljudligt.
- Uuööööööööeeeee!!!!! Maaaaaaaaammma!!!! Amanda BAJSAR.
Mamma står med telefonen i näven och pratar med vår granne.
Hela malmö måste ha hört de skriket, och chansen att grannen skulle ha missat det är obefintlig.

Pinamt läge, möter alltid henne i trappan på väg till skolan. Får nog ta bakvägen i fortsättningen.

Köss från mig

Postat av: ful

hahaha! barbro?

2008-01-16 @ 21:54:58
Postat av: horatio

jag vill ha fler veckans pinsamma!

2008-01-21 @ 16:45:03

hhh

you

www

letters

RSS 2.0