113

Hej... Jag har för mig att man kan kolla längst ner vid varje inlägg hur dags det publicerades. Dett inlägg kommer vara publicerat innan tolvslaget.
Jag har inte varit uppe ur sängen så här tidigt sen jag vet inte när. Väldigt längesen iallafall. Anledning?
Jag var tvungen och passa min bror för mamma skulle med min syster till doktorn. Jag hade inget val.
Just nu sitter jag i soffan, inrullad i duntäcket. Bara armarna sticker ut. Sitter och glor på Mtv. Varför sänder dom massa frågesporter på alla andra kanalerna? Jag blir alltid galen när jag upptäcker att det är Lyckochansen eller va det heter.
Men just nu kollar jag på Mtv. En låt börjar. "Alla som inte dansar är våldtäktsmän osv" Det var den onödigaste låten jag hört på fruktansvärt länge. Den sämsta också. Whats the point? Alla som inte dansar är våldtäktsmän? Jaha ja. Jag hade skoskav en gång, då dansade jag inte. Ich, då var man en våldtäktsman. Nej, men nu överdrev jag. Men ändå, det är väl en ytters konstig låt. Men ja, det finns säkert folk som diggar den. Jag tyckte den var usel. Vad tycker ni? Har ni hört den ens?
Funderade på en sak igår. "Dagens outfit"... Jag skulle vilja lägga in det, varje dag på morgonen. Tre problem.
Ett: Jag måste alltid skynda mig, fort som fan, för jag pallar aldrig gå upp i tid. Två: jag har inte några intressanta outfits att visa. Tre: Jag har aldrig batteri på kameran.
Men, kankse nån gång i framtiden så börjar jag med det. Liksom faller för grupptrycket...
Anyway, halsen är bättre. Mycket bättre och igårnatt var den första natten jag inte hostade mig till sömns på en vecka.
Nice, nu ska jag gå och städa i hörn nr 2 i rummet. Eller var det taket jag skulle göra idag? Ajja.
Ha en bra dag, läsare.



Puss på munnen :-*


hhh

you

www

letters

RSS 2.0