111

Imorse, blev jag väckt av min syster, min äldsta 8åriga syster. Hon babblade en massa om att snön var borta och att det var mitt fel. Trött som jag var hängde jag inte med på hennes resonemang. -Amanda du gick ut med Hannah igår i snön! -Det är ditt fel att snön är borta idag. Du får fixa fram ny snö.
Öhhh jahapp. Vem tror du att jag är? Amanda den allsmäktige eller? Godnatt sa jag och drog täcket över huvet. Hon satte sig på min mage och började slå på mig. Där brast min snäll-gräns. Jag gjorde ett försök i att vara lite human men icke, det funkade inte länge. -Hååååååååååååååååååll käften! sa jag, och sparkade ner henne. Från våningsängen.
Somnade om, men vaknade av att syskonen står och slår med grytlock nedanför sängen. Jag kände hur kroppsvärmen steg, snabbt som fan. Till kokpunkten. Skrek en sjuhelvetes ramsa om hur jävla hårt jag skulle slå dom om dom inte slutade. Både dom och jag visste att det var årets lögn. Men jag lyckades ändå skrämma dom, för stunden.
Nästa gång de väckte stog dom och sjöng nedanför sängen, och plinkade på keyborden. Och spelade ukulele, ni vet sån minigitarr. Och blåste i flöjten. Vad dom sjöng?? Guess what...

"sending in an sos, sending in an sos.. cam lets prej for de wikend bejb lalalalalalalalal" Värsta mixen, eftersom att dom bara kan ett fåtal meningar i varje låt. "Let yå bady disaj whe you want to go, haj o low, fast o slo" ...

Jag tror bestämt att deras instrument kommer vara i betydligt fler delar inom en väldigt snar framtid. Jag tror alldeles säkert att jag dessutom kommer råka göra värsta repan i The Ark-skivan, och ja, Ola Svensson-skivan kommer förmodligen försvinna spårlöst. Spårlöst ner till soptunnorna.

Det värsta av allt var att min pappa var delaktig i de flesta djävulskapen och bara stog och flinade åt mig.
Vad har jag gjort för fel liksom? Jag ställer mig själv den frågan ofta ofta. Varje dag nästan. Och ibland undrar jag om det verkligen är mina syskon. Tror nästan att de är sändebub från djävulen himself eller nåt.
Någon kanske bytade ut mina riktiga syskon på BB mot ett par djävulsdyrkare. Jag ska nog kolla upp det, för det är omöjligt att vara så elak och jobbig även om man ens försöker.

Skulle någon vilja byta familj med mig? Bara för en ynka vecka? Nähäpp.
Aja, jag får väl försöka överleva, det är bara ett par år kvar ju.

Det var allt för mig den här gången. Uppdatering kommer senare.
pöss

Postat av: sandri

hahaha orka att du räknar bokstäver i min blogg? hahah=)

jag kanske inte skulle vilja byta, men jag tycker väldigt synd om dig, höhö=)
ja där fick du den: hö-hö. med TVÅ ö-n

godnatt

2008-01-06 @ 20:17:22
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0