129

hej hej hej. Jag har nu i ca 3 dagar inte orkat bry mig om någonting som har med fräshhet, hygien, hudvård, ja you name it. Inte så konstigt med tanke på sjukan. Men idag, idag pallade jag inte med mer. Jag gjorde uppror. Visserligen under de hyperstarka värktabletternas timmar, men ändå. Jag duschade, peelade kroppen, peelade fejjan, tog lermask och nu sitter jag här. Tabletterna börjar sluta verka och jag ångrar detta uppror djupt. Huden känns iskall och sticker hela tiden. Min kroppsfärg har gått från normal beigefärgad till tomatröd, Ser ut som en gris som doppat huvudet i lera.
Jag börjar alltid med jobbiga projekt och tänker aldrig efter ifall jag verkligen klarar av det. Tar ofta vatten över huvudet med andra ord. I förmiddags fick jag för mig att sortera mina kläder. Även det under bedövningsmedlets timmar.
Det resulterade i att mitt rum ser ut som fan och ja, kläderna ligger överallt utom i garderoben och byrån.

Undra hur mitt fejs kommer se ut efter jag sköljt av detta gråa täcke. Antagligen som förut. För allt sånt är bara bluff tror jag. Jag kommer bara att ha fått en lite lätt röd-rosa nyans, som matchar med resten av kroppen. Fin fint.

-30 minuter senare-

Konstigt, the "mudmask" som den hette, börjar faktiskt göra lite ont. Kanske ska gå och skölja av den nu... Har ju ändå haft den i nästan en timme och en kvart som det stog att man skulle ha. Tio minuter hit eller tio minuter dit kan ju varken göra till eller från. Har fått typ elefanthud och ser allmänt skrovlig ut i ansiktet, så nu ska jag gå och skölja av den. Berättar sen hur det blev.

Pussen <3





hhh

you

www

letters

RSS 2.0