125

tiden flyter förbi. När man vill få tiden att gå, tar 5 minuter det 10:o dubbla.När man däremot vill att tiden ska gå hyfsat långsamt, går tiden i 190 knyck. Ungefär som det mest irriterande uttrycket som existerar: "tiden går fort när man har roligt".
Vad ska man nu skriva? Berätta om läget? Jag sitter hemma, ensam, en fredagkväll. Ofrivilligt.
Skönt att det är fredag iallafall. Inte för att det spelar någon roll men. Har varit hemma från skolan två dagar. De två första dagarna, tisdag och onsdag bjöd på panik och ångest. Vi har prov på tisdag, näringslära. Sen ska vi hålla ett tal på engelskan, inför klassen. kommer jag dö
Men ja, livet flyter väl på. Väl. Jag lever, än så länge och jag lär väl inte kola vippen än på ett tag. Dessvärre. <-- Skämt.

Sista saken jag vill säga är att jag har svart nagellack på mig, och att jag saknar Izabell väldigt mycket. Vår humor är en drog. Beroendeframkallande.
Jag har abstinens. Dagens bamsepuss går då oväntat till Izabell.



Postat av: Izabell

altså fatta så torrt det var när du inte va där BEHÄÄÄÄKMED sa dem svin många gånger

2008-01-11 @ 20:25:03
wwwhttp://kapewpew.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0