116

Det känns som om alla döper inlägget som är samma dag som skolstarten till typ samma sak.
Har ingen vidare fantasi för tillfället.
Har värsta feta skallebanken, och ligger under täcket i mitt beckmörka rum. Någonstans i bakgrunden tycks jag mig höra Ola Svenssons sångkapacitet. Men nej, jag måste höra i syne. Jag tog ju skivan igår när syrran sov. Jag måste ha blivit knäpp, ungefär som tinnituss fast med hans musik. Typ Tinniolasvenssontuss.
Iallafall, tillbaka till verkligheten. Sjut ont i huvet har jag. Bara för att nårra små iqbefriade fått för sig att de skulle skjuta raketer i ishallen, precis innan vår träning. Det var helt dimmigt och jag kände hur smärtan succesivt smög sig på.
Jag förstår inte folks tidsuppfattning, hallå, nyår va för en vecka sen. Mer än det. Och det är 350 dagar kvar tills nästa typ. Jisses...

Annars då, idag började ju då helvetet. Igen. Som ni kanske ser i förra inlägget så hade vi ju då idrottsteori, och yes!!!
Guess what. Prov nästa vecka. Jag tror bestämt att jag ska anorda en giljotin här hemma eller något.

Gud så segt inlägg, jag ver om ursäkt för ett fruktansvärt tråkigt inlägg. Men jag lever på...: Man kan inte vara bra alltid.

Iallafall, kanse skriver mer senare, annars. Ses imorrn bloggen.

Puss på munnen.
/amanda

Postat av: sandri

*pang* (duärdöd)

2008-01-09 @ 21:36:40
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0