157

Alltid lika svårt att komma på rubrik. Jag hatar att behöva göra det. Man borde få slippa det.
Iallafall. Har nu kollat igenom 2 Dexter avsnitt i rad, samtidigt som jag försökte kolla på CSI. Vad gör man väl inte för sina favvoprogram? Tur att man är tjej och (nästan) kan göra flera saker samtidigt.
Vad ska jag berätta idag bloggen?
Min dag har varit helt ok. Kom till skolan med topphumör, gick därifrån, med inte så mycket topphumör. Men det suger ju verkligen och sluta 16.05 en måndag. Jag som hatar måndagar över allt annat. Måndagar är som söndagar, fast jävligare.
Idag hade jag engelska, historia,svenska och franska. Lovely, och det kan liksom inte bli bättre. Verkligen. Någon har verkligen jobbat röven av sig för att göra den perfekta dagen, bara för mig. Gud jag känner mig nästan hedrad.

Jag sitter här igen. Samma tid, samma plats. Som alltid. Har suttit och kollat runt på internet i snart två timmar, samtidigt som jag såg Dexter och CSI. Och samtidigt som jag lyssnade på musik. Snacka om att maskineriet gått på högvarv.
Dags och snabba på, 29% kvar på batteriet.

Vi kom försent till historielektionen idag. Vi trodde vi började prick. Men icke. Vi fick stå utanför och se hur våran svenskalärare riktigt njöt av att vi inte fick komma in. Lärare är sadister. Så är det bara. Problemet är att dem inte plågar sånna som vill bli plågade (masochister) utan skiter i vilket och jävlas med oss elever istället. Usch ja. lärare är sadister.

Nej, klockan drar sig mot halv ett, dags för lite skönhetssömn. Imorgon är det skola som vanligt, och mat på "Kniv och Gaffel". Dom har bäst mat. Eller nja. Det slinker ner. Men bättre än china-junk-food. Anyway. Nu ska jag sova.
Och till min kära granne, samma tid, samma plats? ;)



Dagens låt: Nickelback- Rockstar
beroendeframkallande. Och utbrottsframkallande, om man frågar pappsen.

Nejskitocksånukrånglarmellanslagstangentenigen.Undrahurenlärarehadereageratommanlämnadein
enuppsatsutanmellanrummellanorden.Hmmmvärtatttesta.Amandasmiderplaner.Evilevilevil.

Pusspuss/amanda


hhh

you

www

letters

RSS 2.0