126

ja, det är sjukt vad saker kan förändras snabbt. Till exempel min Bridget Jones dagbok- bok. Den var innan en bok, men nu är det en målarbok, med massa krumelurer av brossan. Eller som mitt te. Plötsligt var det inte te längre, utan nån gojja med papper, en klämma, och en babystrumpa. Fresh.
Samma sak har hänt med mig själv. Inte att jag har fått papper, klämmor och strumpor uppstoppat i mig men.. Under loppet av 2 dagar har jag gått från en normal pigg och (ganska) hälsosam sextonåring till en sunkig, skabbig, trött tablettmissbrukare.

Ja, det är konstigt hur saker kan förändras så snabbt.

Avslutningsvis tänker jag skriva två citat, värda att nämnas.
"...livet skulle varit som en lååång fest, utan baksmälla"
"....man blir brutalt rövknullad av livet"


kramar från mig


hhh

you

www

letters

RSS 2.0