155

Klockan är halv ett och jag är vrålhungrig. har inte varit hungrig på hela kvällen, men så fort man kryper ner under täcket smyger den sig på en. Den förbannade hungern.
Måste sluta småäta. För jag gör verkligen alltid det. Har jag tråkigt, så äter jag. Jag springer i kylskåpet stup i kvarten, och det kan faktiskt mamma intyga om.
Nej det ska bli en ändring med detta, och det ska ske från och med imorgon. Målet är såklart beach -08. Men jag har en känsla av att det snarare kommer bli beach -28.

Jag ska alltså sluta småäta. Tror ni jag klarar det?
Lägg en kommentar och skriv vad ni tror. Och kanske ge mig lite pepping och stöd? *blink blink*

dags för sängen, puss haj.
over and out.
/ Amanda.

Postat av: hannah

haha, beach -07! målen var:
sluta småäta
50 situps om dagen
inget godis på vardagarna

hallå! vad har du ätit för godis idag?
jag har inte ätit ngt hittills:(

2008-01-21 @ 16:44:17

hhh

you

www

letters

RSS 2.0