168

hej.
sitter här med en kopp te i köket och myser. Eller ja, myser och myser, det kanske jag inte ska säga. Jag existerar iallafall i köket, med en kopp te. jag är nog en te-människa. Jag älskar att sitta inne när regnet öser ner med en kopp te i handen. Och jag älskar te och scones. Och det är bra mysigt med te och en film. Är du en kaffe- eller temänniska?

Tanken på att jag har hundrasjuttiotusen läxor, uppgifter, förväntningar, plikter och borden i ryggsäcken har inte lika hög mysfaktor. Typ -190.

Tänkte någonstans i min enfald att "idag, idag ska jag minsann ta tag i rummet och så ska jag gå och lägga mig supertidigt."
Varför blir det verkligen ALDRIG som man planerar eller tänker sig? Oavsett hur mycket jag kämpar och sliter... Jag är ganska trött på det.
Jaha ja, nu blev jag kallad tonårings neurotiker av pappa. Livet är bra trevligt, ibland.
Puss och kram
/amanda

Postat av: hannah

jag e också en temänniska

2008-01-29 @ 15:53:48
Postat av: sandri

teeeeeeeeeee! lätt! typ med mjölk o sånt shit, nami ^^ haha

2008-01-31 @ 20:56:43
wwwhttp://kiisch.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0