95

Hej där.
Jag ligger under duntäcket och myspysar. Klockan är tre, och jag vaknade för en timme sen ungefär.
Jag ligger och tittar på meningslösa tevekanaler. Vadå att jag har humor liksom?
Tänkte skriva mina nyårslöften, mer så jag inte glömmer dem.

Mina nyårslöften:
- Bli bättre på att ta komplimanger
- Inte vara så självkritisk
- Vara mer öppen
- Köpa minst ett plagg i månaden, för att succesivt uppnå drömgarderoben.
- Bli av med oskulden
Ja, så nu vet hela världen att jag är oskuld. Men den bjuder jag på. För att gå in på det 18:e året som oskuld känner jag inte riktigt för.
Ja, kalla mig ytlig då. Men tänker ni lägga nån spydig kommentar så kan ni faktiskt hålla den inom er.

Jaja, det tillkommer säkert fler saker, men men. Borde nästan göra en "kryssa-i-lista". Kanske lite pinsamt dock, när sista punkten blir förkryssad. Men jag bjuder som sagt på det.

Puss på er där ute. :-*

*smack*


hhh

you

www

letters

RSS 2.0