137

Ciao.
Måste bara gnälla lite, för erkänn, erkänn att man känner sig lite bättre när man fått gnälla av sig.
Jag vill gnälla på att jag har fått världens jobbigaste hosta. typ nästan lite rökhosta-aktigt. Inte för att jag röker precis men. Det låter så. Och sen har jag som sagt fått återfall på örat och jag undrar hur många timmars sömn jag kommer få idag. Dessutom, har jag fått spendera kvällen med näringslära, och för er som inte läst om det, eller har glömt hur det var kan jag påminna er. Det är HEMSKT tråkigt, Och sen så har min bror upptäckt att man kan slå med grytlock, och det är hans nya partytrick. Lika bra och få honom att vänja sig av med det, För om ett par tio år..... Då lär han inte bli poppis om han inte fimpat det "tricket". Om inte annat så lär jag få frispel på morgnarna när jag vill sova och han vill leka dirigent.
Och ett sista "dessutom-gnäll", fan nu glömde jag det viktigaste jag ville gnälla om ju.!!! Ohr, fan då.
Måste bara tänka lite, *tänktänk* Juste!!! Jo, det är så här. Att om ni inte vet det, så är jag mästare på att få låtar på huvudet. Och dessa låtar är oftast inte speciellt jätte bra. Dagens låt som fastnat och sitter som karlsson superklister är
"Piece of me" med Britney psykSpears. För att avreagera mig måste jag lyssna på låtarna om och om och om igen, och det blev lite pinsamt, med tanke på att jag kommentera just den låten för mamma häromdagen när den kom på Mtv.
- Fyyyyyyy så urusel låt!!! Och nu när hon kommer in på rummet så sitter jag och lyssnar. Normalt. Hoppas inte hon tror att jag sa att jag inte gillade den bara för att jag inte vågade erkänna, Mesigt

nu ska jag, ja jag vet inte vad jag ska göra. .. Msnlistan är tråkig, och ingen har uppdaterat på bilddagboken, och bloggen är nyuppdaterad. Då blir man ställd och vet inte vad man ska göra. I-LANDSPROBLEM x1249

Pussis<3

Postat av: Vera

hej Hannahs kompis vera här. haha jag blev bara så full i skratt när jag läste det där om "piece of me" haha jag är också lite smått besatt av att lyssna på den!

2008-01-21 @ 21:20:50
wwwhttp://veralekermedlera.blogg.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0